[ LUGOS ] kdo in kdaj je kam?

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Jun 4 21:23:22 CEST 1997

On Wed, 4 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Ja, odvisno, kako imas stvari postimane. Predpostavljam, da imas
> instaliran kaksen proxy server. Potem pac pobrskas po log datoteki tega
> proxy serverja. V bistvu moras prebrat dokumentacijo proxy serverja.

Tako nekako, samo najbrz moras proxy server nastaviti tudi tako, da bo za
konkretnega userja povprasal ident na njegovi masini, ki pa spet mora biti
zaupanja vreden. Samo jaz bi rekel, da je tako vohunjenje vsaj
nemoralno...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist