[ LUGOS ] request-route

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Jun 15 13:29:19 CEST 1997

Howdy!

On Sun, 15 Jun 1997, Ales Casar wrote:

> Ja, to sem jaz tudi pogruntal, le da jaz tega NOCEM in me zanima, kako naj
> hudica odstranim in ne kako bi ga lahko uporabil.

Spremenis (popravis :-) source od kerneld, ga (ponovno) prevedes ... itd.
do reboota.

> Na moc preprosto. Imam samo loopback in dummy device. Obcasno se pojavi se
> PPP device, preko katerega gre routanje za vse ostale masine (ko je
> aktiven).

Hmmm ... meni pa ne dela problemov. Pravkar tole pisem preko PPP povezave.
Sicer imam enake 'mrezne' device. Na drugi masini, ki pa je stalno na
ethernetu, tece ista verzija kerneld-ja, torej bi tudi moral poganjati
tale request-route, pa ga ne. Kdo bi vedel ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist