[ LUGOS ] moduli

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Jun 24 08:39:21 CEST 1997

On Mon, 23 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Ce ne prevajam kernela iste verzije kot je tisti, ki ravno tece, potem ni
> nobenega problema, ce lepo naredis 'make dep; make clean; make zlilo; make
> modules; make modules_install'. V primerih pa, ko moram prevajati kernel
> iste verzije kot je tekoci (to se mi zgodi skrajno redko), pa raje masino
> prej butnem v kaksno starejso verzijo in potem stvari v miru postorim.

 *scratch* *me looks puzzled*

 Jaz sem vedno pocel tako, ne glede na verzije kernelov ki sem jih
prevajal: make menuconfig ; make dep ; make clean ; make zImage ; cp
zImage somewhere ; make modules ; make modules_install ; joe lilo.conf ;
lilo ; reboot

 Pa ni bilo nikoli problemov... :)

BTW Avtomatika mi gre na zivce (zlilo press) :))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist