[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jun 24 08:25:08 CEST 1997

On Sun, 22 Jun 1997, Renato Lukac wrote:

> Jaz vidim problem samo v tem, da na vasi soli odgovrni administrator
> NI poskrbel za formalno ureditev prijave. Cudi me, kako vas je sploh Arnes
> priklopil na omrezje z neurejenim naslavljanjem domene. Odkod pa potem
> imate IP-je?

Do tega je prislo, ker sta dodeljevanje IPjev s prikljucevanjem in
pridobivanje domen z delegiranjem dva povsem locena procesa. Saj, naceloma
je dobro, da je tako, vandar taksen pristop zahteva vestne
administratorje. Tam, kjer vestnih administratorjev ni (in na nasih
srednjih in osnovnih solah je to zelo pogost pojav), pa bi bilo zelo
pametno, ko ji provider (v tem primeru ARNES) ne bi prikljucil, dokler ne
bi imeli pridobljene lastne domene.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist