[ LUGOS ] Program dela skupine S.O.S.

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Jun 27 15:22:49 CEST 1997

Zdravo!

> Jernejev predlog: Pomoc naj bi bila v obliki HTML strani (uokvirjenih).

Khm...  Dve leti nazaj sem bil trdno prepričan, da je HTML tisto pravo za
pisanje tehnične dokumentacije, zdaj pa bi se zadeve vsekakor lotil en
nivo više, v SGML. Ročno vzdrževanje nekaj deset strani v HTML je bolj
mukotrpen posel, kot se sprva kaže. Povrh vsega pa obstaja za
dokumentacijo o Linuxu DTD (ki je obvezen za vse spise HOWTO), ki je po
eni strani dovolj preprost, da se ga človek ne prestraši, po drugi strani
pa vseeno vsebuje vse, kar človek potrebuje za pisanje tehnične
dokumentacije.

SGML Tools oz. bivši Linuxdoc-SGML vsebuja orodja za pretvorbo iz SGML v
nekaj drugih znanih formatov (HTML, tekst, TeX, lyx...). Žal z našimi
črkami trenutno deluje le pretvorba v HTML in v običajni tekst (kar sicer
zastavljenim ciljem skupine sicer ustreza).

> Prav tako bi izdelali lokalni iskalnik po pomoci + programcek, ki bi te
> spletne strani pretvarjal v TXT (ali kaj podobnega).

Programček, ki spletne strani zelo lepo pretvarja v lično oblikovane
tekstovne datoteke, je že napisan, reče pa se mu lynx. :-)

> Najbolje bi bilo dobro razdeliti strani na npr.:
>         - kako instaliram in kako naj konfiguriram

Vsebinsko v redu, ampak tukaj si pa vseeno nisem mogel kaj:

	  - kako namestim in kako nastavim

> Prav tako bi zagnali novo mailing listo (a mi kdo lahko pove, kako se
> temu slovensko rece?), namenjeno vprasanjem, odgovor pa bi se znasel na
> www straneh.

Andrej Brodnik <URL:http://www2.arnes.si/krpan/> jim pravi elektronski
spiski, Mežijev slovar <URL:http://www.ijs.si/cgi-bin/rac-slovar> pa
termina ne pozna.

> No, sedaj pa prosim vase mnenje... (pa tokrat res ;))

Želeli ste, poslušajte... :-)

> P.S: Na sestanku je nekdo omenil, da ima napisano knjigo o
> administraciji (upam, da sem si vsaj to prav zapomnil). Pozabil sem
> sicer ime, toda a bi tista oseba bila zainteresirana, da bi to knjigo
> prelili na splet?

Iskani osebi je ime Matjaž Godec.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist