[ LUGOS ] HW

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jun 25 18:16:49 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 25 Jun 1997, Samuel Gabor wrote:

> - CD-ROM pogon je Lite-On 16X (?! :)

Hummm ... nikoli slisal. Ali si kaj testiral, koliko hiter je v resnici?
In, BTW, jaz se zadnjih n let (n > 3) drzim principa, da kupujem le robo
(vsaj pri nas) pozanih firm in je torej na voljo nekaj mnenj o kvaliteti.

> - MB je Chaintech 5TDM (TX chipset). Vec informacij je na
> http://www.chaintech.com.tw

Ja, imas pac prevec novo verzijo chipseta :-). Lahko pa poizkusis prevesti
kernel in pri IDE podpori vkljucis podporo za Triton chipset. Potem bi
vsaj disk (ce ze ne CD-ROM) moral delati hitreje (DMA prenosi).

[ snip ]

> - ctpci izpise tole:
>
> c't PCI-Optimierer Version 3.00.06
> (c) Georg Schnurer, Redaktion c't, 1993..1996
>
> Searching PCI-Devices (CFG_Type 1)
> Bus Nr. 00h
> 00 0 Vendor=Intel Corporation                                    No
> PCI-INT
>      Device=7100h -- new device ID, Rev=01h

[ snip ]

> 0D 0 Vendor=S3 Incorporated                                      No
> PCI-INT
>      Device=5631h -- new device ID, Rev=06h

Hehe, Linux rules! Ti vsaj graficno kartico spozna.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist