[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Sre Jun 18 13:08:11 CEST 1997

On Tue, 17 Jun 1997, Mirjan Svagelj wrote:

> Ideja se mi zdi zelo lepa, ampak kot sem opazil je to samo na osnovni
> ravni, predlagal bi se cetrti dan(ce bo to mogoce, financno ...)
> ki bi pa imel temo kot recimo: fine tuning linux - kao da bi
> optimiziral sistem(hitrejsi prenosi, boljsi toolsi za managment ...)
Pred letom dni ko se mi je taka ideja porojevala sem bil trdno odlocen da
mora tovrstni seminar biti eno-tedenski: pet dni in pika;
potem sem popustil na 4 in zdaj vidim, da enostavno tezko dobis ucitelej
ven iz sole za vec kot cetrtek in petek, potem pa ce je se malo zagnan
tvega se kako soboto.
Se strinjam: pri tem (samo tem) ne sme ostati. Najbolje bi bilo dati jim
nekaj za zacetek, da zacnejo, potem pa tale tvoj fini tuning:) S to
mislijo je naslov tudi opremeljen z '1.del'.
Cez mesec ali dva bi udelezenci bili sposobni absorbirati mnogo vec in
tudi marsikaj vprasati.
Ce bi se pa takrat po mescu ali dveh vrnili pa je ze drugo vprasanje:-|

lp, lr

        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |