[ LUGOS ] problemi s Sambo

Damjan Lampret gizmox na elektra.s-sser.lj.edus.si
Pon Jun 2 12:51:40 CEST 1997

On Jun 1, 11:43pm, Stojan Rancic wrote:
> Subject: [ LUGOS ] problemi s Sambo
> Zivjo
>
> En kolega je instaliral RedHat 4.1 na eno 486-ko, jo povezal v mrezo z
> dvema Win95 masinama in instaliral Sambo na Linuxa. Ko se je hotel
> potem telnetati iz Win95->Linuxa je bilo vse precej pocasno, preden se
> mu je pojavil username/password prompt, potem je delalo normalno hitro.
> Malo je se eksperimentiral, kaj bi bilo lahko narobe a je potem
> ugotovil, da ce killa Sambo, se zadeva *zelo* pohitri. Se komu sanja,
> kje bi bil problem, ali je to 'feature' Sambe ?

Jaz sicer nisem imel problema s sambo, vendar se mi je podoben problem pojavil,
ko sem enkrat izklopil lokalni nameserver. Zatem sem se telnetov na enega od
Linux serverjev, ki pa sploh ni hotel dati prompta (kaksne 2 min). Namrec tako
dolg je timeout, ce ne najde nameserverja. Seveda sem potem zabil 30 min, da
sem ugotovil, kaj je narobe ...

lp

--
Greetings,

 Damjan Lampret,                   \\\\|////
 SSER Network Admin                / ^   ^ \
                                  {-(O)^(O)-}
 -------------------------oOOOo--------U-------oOOOo---------------------
|             My URL                   | Address:         Home Address:  |
| http://www.s-sser.lj.edus.si/gizmox/ |                                 |
|       (under construction)           | SSER             Damjan Lampret |
|            My E-Mail                 | 1000 Ljubljana   1356 Dobrova   |
|  damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si    | Slovenia  Oooo.  Slovenia       |
                                   \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist