[ LUGOS ] Re: Popclient

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Jun 2 10:13:44 CEST 1997

On Thu, 29 May 1997, Milan Hodoscek wrote:

> Zanima me ce si se ze kaj igral z IMAP. Ta omogoca, da imas vse maile
> remote ali local ali oboje(?), kar pomeni, da neodvisno od lokacije
> dobis vse nove in stare mail-e, kar pri POP-u ni mozno.

Nisem. Pa tudi sedaj sem v enem takem obdobju, da nikakor nimam casa
nastudirati nekaj novega. Sploh ce obstaja moznost, da bi na koncu tisto
niti ne bilo uporabno. Mogoce ob kaki drugi priliki, ko bo vec casa.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist