[ LUGOS ] LAN to Inet

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Jun 25 13:39:16 CEST 1997

On Wed, 25 Jun 1997, Jernej Horvat wrote:

> Zyxel ISDN naprave imajo prevec bugov da bi lahko bile uporabne,
> poleg tega je Linux+ISDN kartca dosti bolj konfigurabilna kombinacija
> kot pa Zyxel. (nenazadnje Linux uporablja in razvija vec ljudi kot
> Zyxla)

 Ja, to ne dvomim... Samo v nekaterih primerih je bolje postavit ZyXEL
router... Zadeva se v primeru pomanjkanja elektrike sama nazaj pobere...
Ce se pa z linuxom to zgodi, pa obstaja moznost, da bo vrnil fsck kak
error... Tega se pa vsak ustrasi, ki ne pozna linuxa... :)

 In ker je murphy med nami, bi se to zgodilo medtem ko bi bil jaz na
dopustu... ;>

 FYI: Instaliral sem ze cca 30 ZyXEL Elite TAjev in do zdaj ni bilo
nobenih problemov :) Hm, se trkat mi ni treba ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist