[ LUGOS ] printing in linux --> AcroReader..

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Jun 25 13:07:58 CEST 1997

Ales Casar wrote:

> To vsekakor, ampak pri printanju da izhod v nekem cudnem PostScriptu, ki
> ga GhostScript noce prebaviti. Ce imas pravi PostScript printer, je to
> super, drugace pa...

Hm. No verzija 3.33, s katero sem nazadnje printal, je sicer
prezvecila postscript, ki ga acroread izpljune, vendar je bil
izpis res nekako cuden. Zanima me, ce se tudi 4.03 tako obnasa,
vendar s to verzijo se nisem imel prilike printat.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist