[ LUGOS ] upgrading slackware

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pet Jun 20 03:59:10 CEST 1997

Yo!

On Thu, 19 Jun 1997, Matej Pfajfar wrote:

> A slack 3.2 ma shadow ze vkljucen? kewl .. vsaj ne bo treba se enkrat
> vseh stvari rekompajlat ...
> se bom mal pozanimal na #linux. A RedHat pa podpira upgradanje oz. je
> bolj organizirano?

Ja slack 3.2 ima se mi zdi razne serverje ki zahtevajo user ident. (pop3d,
imapd, ftpd) celo tako prevedene da delujejo s shadow paketom ali brez
(nisem pa cisto siguren)...

Mah saj se da vsako distribucijo lepo nadgradit, samo treba je pogledat
najprej malo v pakete in kam naj bi se zadeve zinstalirale, ne pa da
enostavno napises upgrade <enter> in potem ti nekaj svigne cez ekran, na
koncu pa nimas ne nove ne stare verzije tega paketa, ki si ga hotel samo
nadgraditi :))

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist