[ LUGOS ] Etherlink III

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Pet Jun 13 11:17:58 CEST 1997

	Hi!

> Imam majhne probleme z navedeno kartico !

Etherlink III je verjetno ena redkih kartic s katero ne sme biti
prou nobenih tezav. Jaz sem jo ze preizkusil v precejsnjem stevilu
racunalnikov. Prva stvar, ki jo lahko preveris, je ce jo imas prou
nastavljen port (BNC/UTP/AUI). To zves pri nalaganju modula. Nekaj
takega mora napisati:

eth0: 3c509 at 0x210 tag 1, BNC port, address  00 20 af 53 67 cd, IRQ 11.
3c509.c:1.07 6/15/95 becker na cesdis.gsfc.nasa.gov

Potem preveri ce je interface prou konfiguriran z 'ifconfig'. Baje je tut
boljse ce je drajver skompajlan v kernel.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist