[ LUGOS ] gs -sDEVICE=bjc600

Frenk Zavasnik Frenk.Zavasnik na lek.si
Sre Jun 25 09:47:45 CEST 1997

> DLjal sem najnovejsi gs in skompajlal, tako da sem dobil tudi
> podporo za bjc600 (tudi za bjc4100).
> Ko sem dal gs -sDEVICE=bjc600 prijavnica.ps nisem na tiskalniku dobil
> nobenega izpisa ...
> ?? ima kdo kaksno idejo?
> badbytes

Da en bom utrujal z RTFMji in podobnim - klele je del moje skripte, ki
mi pishe na LaserJet II (brez PS modula).

gs  -q -dSAFER -dNOPAUSE -sPAPERSIZE=a4 -sDEVICE=laserjet  -r300x300
-sOutputFile=/tmp/psprint.tmp - quit.ps

Kaj pomenijo vse te opcije, ti pise v man pejdzu, v filet pa printam
zato, ker mi pipanje v lpr takrat, ko sem se ukvarjal z gsjem, ni
delovalo. Zato zgoraj manjka seveda se ena vrstica s komando lpr
/tmp/printps.tmp..
Mislim, da niso ravno vse opcije obvezne, toda tisti quit.ps ter page
size bos kar rabil.

Dodatne informacije o seznamu Starilist