[ LUGOS ] Jezik [OFF-TOPIC <- kam je odsla Slovenscina?)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 30 17:15:26 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 30 Jun 1997, Andrej Presern wrote:

> Hm. Upam, da ne bo naslednji ukrep ta, da se bo z liste pometalo
> tudi vse tiste, ki niso visoki najmanj 180cm, nimajo svetlih las
> in modrih oci in jih je cez pas vec kot cez prsa..
>
> Zelja po lepsem izrazanju, kot jo je izrazil Matjaz, je eno,
> sankcionirana zahteva pa nekaj povsem drugega.

Oh, daj ne pisi bedarij. Nikogar na tej listi ne moti, ce ti morda nisi
visok vsaj 180 cm, nimas svetlih las ... Marsikoga pa bi motilo, ce bi
svoje prispevke sem pisal v le tebi in pescici tvojih prijateljev
razumljivi latovscini. Eno izmed osnovnih pravil komunikacije med ljudmi
je to, da se komunicira v vsem razumljivi obliki (jeziku). Na veliki
vecini mednarodnih mailing list se komunicira v anglescini in ce kdo
poslje na tako listo sporocilo v kaksnem drugem jeziku, ga hitro okarajo
(po moznosti celo sonarodnjaki). Neupostevanje tega pravila kaze na odnos
pisca do ostalih udelezenih. Uporaba jezika, ki ga udelezenci splosno ne
razumejo, je primerljiva sepetanju v druzbi.

Meni osebno gre javna uporaba raznih slengov prav na zivce (pa naj bo to
na tej listi ali pa na kaksni komercialni ali lokalni radijski postaji).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist