[ LUGOS ] upgrading linux

Jure Koren jure.koren na guest.arnes.si
Čet Jun 19 19:44:16 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Matej Pfajfar wrote:

> Hmm .. se eno vprasanje tistim, ki imajo izkusnje s tem. Ce bi rad
> "prenovil" linux, a je boljse, ce instaliram slackware z novim kernelom
> al ce sam recompilam kernel in vse module ?
> Zdej mam kernel 2.0.0 pa bi rad stvar prenovil. Sej ta nov TRI-LINUX sem
> ze narocil, pa bi rad vedel al se mi bolj splaca sam source iz CD-ja
> pobrat pa recompilat al pa ce grem vse skupaj jovo na novo :-)
> badbytes

Kar se mene tice je precej bolj enostavno skompajlat kernel...
Ce nimas potrebe tudi po novejsih programckih, ki so zapakirani
v slackwaru, potem je brez veze se tiste na novo, ce pa rabis
samo kernel je pa tako ali tako slaba ideja uporabiti tistega
ki pride zraven. Kernel naj bi si vsak sam skonfiguriral tako
kot mu to ustreza in ga potem skompajliral, kar ni prav nic tezko.

Upgradanje celega sistema je pa kar se mene tice precej zoprna
zadeva, vsaj meni to se ni uspelo brez zapletov, ceprav so
bili verjetno vsi samo posledice moje nepazljivosti.

lp,

						Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist