[ LUGOS ] pop-client

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 12 10:15:02 CEST 1997

Howdy!

> Se eno kratko vprasanje... Nimam cron.update fajla, ki naj bi bil na
> /var/spool/cron/crontabs. Tudi log crona je dolg natancno 0. A mi lahko
> kdo pove, kaj cron.update dela in kaksen zgleda ?

Hja, jaz na svojih sistemih nikjer ne najdem loga od crona. Mi vse po
posti poslje. Tudi cron.update nimam. Imam pa v rootovem cronu takole
vrstico:

40 05 * * *       updatedb --prunepaths='/tmp /usr/tmp /var/tmp /net
      /proc /cdrom /amd /var/httpd/proxy_cache /usr/local/cddb/cddb' &

(seveda je to vse v eni vrstici). Ta ukaz periodicno obnavlja datoteko
/var/spool/locate/locatedb, to pa uporablja program 'locate' za hitro
iskanje datotek po diskovju.

Druga stvar, ki disi po update, je daemon update ki skrbi, da se podatki
iz disk cacha sproti zapisujejo na disk. Ampak tega se itak pozene enkrat
ob bootanju in tece stalno.

Eno vprasanje: a slucajno poganjas RedHat? Tam imajo celo goro raznih
crontabov ki vsak dela nekaj malega. Jaz imam take stvari raje zbrane na
enem mestu, imam boljsi pregled.

> BTW - v manualu pise, da imam Dillans cron

Tudi za mojega tako pise.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist