[ LUGOS ] HW

Jernej Horvat jernej.horvat na uni-mb.si
Sre Jun 25 03:25:26 CEST 1997

> Date:          Tue, 24 Jun 1997 21:15:18 +0200 (MET DST)
> From:          Samuel Gabor <samuel.gabor na guest.arnes.si>
> Subject:       Re: [ LUGOS ] HW
> To:            lugos-list na lugos.si

  Bus  0, device   7, function  2:
    USB Controller: Intel Unknown device (rev 1).
      Vendor id=8086. Device id=7112.
      Medium devsel.  Fast back-to-back capable.  IRQ 11.  Master
      Capable.  Latency=32.  I/O at 0x6300.

Idi v CMOS pa ukini USB, razen ce imas USB naprave. Mene moti ce mi
USB  "pozre" IRQ 11.

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist