[ LUGOS ] moduli

Jernej Horvat jernej.horvat na uni-mb.si
Sre Jun 25 03:25:25 CEST 1997

> Date:          Tue, 24 Jun 1997 14:42:18 +0200 (MET DST)
> From:          David Klasinc <bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si>
> Subject:       Re: [ LUGOS ] moduli

>  Zakaj ga nebi smel? *scratch* Jaz sem vedno instaliral ko so bili moduli
> nalozeni... pa ni bilo nikoli problemov..

Saj ne smejo biti. Ce pozabs v /lib/modules kaksen nepotreben module
ti bo depmod tako ali tako zatezil ob bootu (vsaj meni je).
V kernelu imam spacane stvari, ki jh rabim za boot in se kaj. Tako da
jaz med make zlilo :-] in make modules;make modules_install, zbootam
racunalnik. Ok...this is how i do it.

>  No ja mogoce se motim... :) Nisem sel preverjat te teorije... :)

Jaz sem se dva dni zezal preden sem ugovotil da moram nepotrebne
(stare) module zbrisati. In to ne pise nikjer v FAQih ipd.
Hmm...kako pa je s tisto "Set version information....." ?  S tem kao
naj ne b rabil rekompajlat module ob prehodu na drugo verzijo
kernela. Jaz tega ne uporabljam.

PS:
lsmod pokaze da imam nalozen serial.o, rm -rf /lib/modules/'uname
-r', make modules....workz.

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist