[ LUGOS ] moduli

Jernej Horvat jernej.horvat na uni-mb.si
Sre Jun 25 03:25:25 CEST 1997

> Date:          Tue, 24 Jun 1997 15:40:14 +0200 (CEST)
> From:          Metod Kozelj <metod.kozelj na rzs-hm.si>
> Subject:       Re: [ LUGOS ] moduli

> To obnasanje sem opazil pri obicajnih datotekah in se komplikacijam z
> moduli raje izognem (ceprav so manevri morda nepotrebni; ne bi rad
> potrebnosti ugotavljal s kaksnim grdim crashem).

Depmod -a naredi (ob bootu avtomatsko) "module dependencies"
datoteko /lib/modules/VERZIJA/modules.dep (in seveda prepise stari
modules.dep).

Nov kernel in nove module zanj lahko torej naredis v enem "susu" brez
boota, ampak prej moras brisati vse stare module. Ali pa vsaj
preimenovati imenik v katerem so.

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist