[ LUGOS ] upgrading slackware

Jure Koren Jure.Koren na guest.arnes.si
Čet Jun 19 17:26:01 CEST 1997

Matej Pfajfar wrote:

> A ma kdo tle kej izkusenj z upgradanjem slackware-a. Iz CDja.
> Enkrat sem to ze naredil, pa sem cel sistem zbrisal in se enkrat
> gor postavil.
> Samo mal zamudno se mi zdi, ker moram potem ves software se enkrat
> instalirat ..
> A to kej velik smeti po disku pusti, ce kar cez prepisem novo
> verzijo ?
> badbytes

Tole tudi mene zanima... Ravnokar sem napol sesu masino, ko sem
cez slackware 3.1 instaleru slackware 3.2... Opozoril me je sicer,
naj ne instalerujem base system ko zadeva laufa pa sem mu reku,
da kar naj prepise vse skupaj... Potem je pa eno napako napisu pa
nehu, in naenkrat je blo vse narobe ker mi je pobrisal vse symlinke.

Torej... Vprasanje se glasi: Kako upgradas slackware tako, da
ostanejo konfiguracijske datoteke kolikor toliko nedotaknjene.
Pri tem je se problem v tem da ima slackware 3.2 shadow ze
zapakiran in je zato treba se nov ftpd in pop3d in vsa krama mora
podpirat shadow password.

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist