[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Jun 12 00:35:13 CEST 1997

On Sat, 24 May 1997, David Klasinc wrote:

> Vidis, v soli je to najbrz lazje kot pa pri kakem vecjem podjetju, tam
> ponavadi velja neko prepricanje in folk verjame v to.. To je nekako tako,
> kot je vcasih veljalo da je zemlja ravna... In tudi ko ti ze uspe
> prepricati, da je Linux boljsi, pa vprasajo, kdo bo to vzdrzeval...
>  Meni je zaradi tega propadel en velik posel... Na zalost moram, oz bom
> moral kmalu v vojsko... In takoj je padlo vprasanje, kaj bo pa potem, kdo
> bo to rihtal... In ni nic pomagalo, da sem zagotovil 100% podporo z
> zunanjimi sodelavci... Do zdaj sem jim jaz rihtal vse mahine in jim ni
> [...]

Izvrsten argument, da se zacnes s tem ukvarjati profesionalno :))

To sem ze veckrat omenil, ampak za firme in sole je vendarle pomembno, da
za stvarmi kot so instalacije etc stoji neka firma. Ce ta dokaze da stvari
pozna, lahko nadaljuje tudi z Linuxom in podobnim, da stvari le delajo.
Vecina podjetij ima "svojega" HW prodajalca in svojega sistemskega
integratorja, veliko pa se "svoje programerje". To se vse zunanje firme.

Problem je trenutno v tem, da se te firme raje ukvarjajo s prodajo NTjev
in podobnih reci, ker so zasluzki ogromni, vlozek pa sorazmerno majhen
(Microsoft pac vlaga v nacionalno reklamo).

Ena od stvari, ki sem jih opazil pri vecini strank je tudi ta, da je zelo
pomembno, da dobijo lepo skatlo s knjigico noter, originalnim CDjem in
tako naprej. Tako nimajo obcutka, da jim je nek hacker pac na masino
nametal nek cuden SW in da so povsem zgubljeni, ce tega povozi avto ali se
mu ne da vec ukvarjati s poslom.

				gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist