[ LUGOS ] LUGOS

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pon Jun 23 13:22:15 CEST 1997

Zivjo

Danes sem bil pri birokratih glede nasega drustva.
Dali so mi popatchan statut in sedaj popravljam dokument. Izgleda da bomo
vseeno rabili se dve komisiji, oziroma odbora.

1. nadzorni odbor, rabim 3 ljudi

2. disciplinska komisija , rabim 3 + 2 rezerva
   pristal je ze Primoz Peterlin

Gre zgolj za birokracijo, torej nobenih pravih obveznosti.
Prosim ce mi naredite reply privat, ne na listo in povejte kje
vas lahko napisem. Ne rabim nic dodatnih podatkov. Rabim torej se
7 ljudi.

Prav tako bi potreboval nekoga iz LJ, ki je star vsaj 20 let, da gre
se do notarja, ker rabimo se eno polnoletno osebo, ki mora podpisati
pristopno izjavo. Naj se mi javi privat cimprej - boniteta pa je, da mu ni
treba placati clanarino.

P.s. Ob 14h bom objavil popravljen statut. Tako da si ga preberite.
Vsi ki ste ze podpisali in oddali prijavnice imate cas 30 dni da mi
sporocite ce ne zelite biti vec clan (:) sicer pa dvomim v to), saj
ni kaksnih sprememb, razen vejic in nekaj dodatnih odstavkov ki morajo
biti da vse skupaj izgleda bolj uradno...

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist