[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Jun 23 13:03:01 CEST 1997

Ales Casar wrote:

> Pa treba je opozarjati predvsem na to, da tako razmisljanje, kot si ga
> tukaj demonstriral, ni pravilno.

Ales, mislim, da je taksno labeliranje masin (in ljudi, ki
upravljajo s temi stroji) povsem neprimerno. Opozorilo se
lahko glasi tudi 'res bi bilo dobro, da bi si uredili dns'
in mislim, da proti taksnemu opozorilu ne bi nihce nic
rekel. Posplosevanje v stilu 'vse masine s samo numericnim
naslovom so piratske ali pornografske' pa bo zelo verjetno
naletelo na (najmanj) cudenje in (bolj verjetno) neodobravanje.
Morda bi bilo potrebno samo malo vec tehtnosti pri sicer
dobronamerni opazki.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist