[ LUGOS ] regular expressions

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 19 17:42:30 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 19 Jun 1997, Andrej Presern wrote:

> Prejsnje sporocilo me je navedlo k razmisljanju o izrazih.
> Kje so navedene mozne kombinacije, ki jih lahko uporabimo
> pri vzorcenju (pattern matching;)?

Hmmm ... nekaj je v man od {,e,f}grep, nekaj v regexp (ki pride pri Tcl).
Sem pa tudi jaz ze iskal kaksen kompletnejsi spisek. Najbrz bi bil obsezen
za eno manjsko njigo...

>                                     Najprej sem pri find
> hotel ponucati { in }, vendar ju find ponuca interno, [ in
> ] nisem mogel uporabiti, ker je koncnica lahko imela tudi
> vec crk, tako da sem se na koncu odlocil kar za *.*..

Prestevanje man datotek je dokaj hitro, ce imas aktualen locate database:

  $locate man | grep -e "man/man" -e "man/cat" -e "man/preformat" | wc -l

Pri meni vrne 4269. To je sicer prevec za kaksnih 50 do 100
(ocenjujem, da je toliko imenikov z imeni, ki ustrezajo kriteriju). Nekaj
strani pa je tudi podvojenih (so tako v man/man? kot tudi v man/cat?).

Toliko na hitro :-)

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist