[ LUGOS ] Program dela skupine S.O.S.

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pon Jun 30 14:26:31 CEST 1997

> Sorry, ampak tale lista je tako ali tako polna praznega klaftranja, pa sem
> si se tole privoscil.

Jaka je do desetega julija na dopustu -- privoščimo si! >;->

>             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Sem se zadrzeval, ampak si ne morem kaj:
> 	- na taksna vprasanja bi najlazje odgovoril kaksen seksualni
> prirocnik :))

Hmm... In kaj si predstavljaš, ko kdo sprašuje ,,How can I mount a
floppy?`` (we don't need a Linux Bible, but a Linux Kama Stuta press)

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist