[ LUGOS ] [Parsing] cat and ``

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Jun 11 21:15:17 CEST 1997

On Wed, 11 Jun 1997, Jernej Horvat wrote:

> Ce imas samo za telnet in ftp potem lahko probas spremeniti komando v
> etc/indetd.conf n namesto in.telnetd daj kaj drugega. AFAIK. :>

 Mah, v bistvu sem kekec, ker sem sploh to spraseval... Rad bi, da so motd
oz systemnews filetko na enem racunalniku medtem, ko jih ob telnetu
prikazejo tudi ostali, ki so v mrezi...

Nekako sem pozabil na profile ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist