[ LUGOS ] [Time]

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Jun 19 16:10:55 CEST 1997

On Tue, 17 Jun 1997, Primoz Peterlin wrote:

> dostopno. Poskusite recimo še danes popoldne, do takrat pa si lahko na
> katerem od zrcaljenih mest snamete xntp daemon in preberete dokumentacijo
> (archie mi je našel samo RedHat, hmm?):

Na
ftp.s-gms.ms.edus.si:/pub/Linux/Distributions/Redhat-Contrib/RPMS/xntp3-5.87-1.i386.rpm
obstaja tudi nekoliko novejsa verzija, ki pa ima pravtako ze lepo brado.
Mislim, da je trenutno aktualna verzija 3-5.90. In vsaj za eno masino vem,
kjer do te verzije noben xntp ni hotel delati tako, kot bi bilo treba.
Sicer pa gre prevajanje xntpja naceloma zelo gladko skozi.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist