[ LUGOS ] pop-client

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jun 11 18:57:05 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 11 Jun 1997, Damjan Lampret wrote:

> /tmp se vedno brise ob rebootu za razliko od recimo /usr/tmp. Problem nastane,
> ce gre za server, ki pa se ne reboota vsak dan.

Na nasem serverju (ki se boota vsake vecne case) in na vseh delovnih
postajah imamo v rootovem crontabu vrstico podobno tejle:

20 23 * * * find /tmp/ -type f -atime 7 -exec rm -f {} \;  &

V osnovi pobrise vse datoteke, katerih ni noben povohal ze 7 dni. Za
podrobnosti pa 'man find'. Stvar deluje zelo dobro, le vsake toliko se
kaksen file izmuzne, ocitno tisti -atime poisce le tiste, ki niso bili
povohani 7 dni, za one z 8 dnevi miru pa se ne zmeni.

Druga tezava je z izpraznjenimi imeniki. Jaz imam v cronu se vrstico,
podobno tejle:

31 23 * * * find /tmp/ -empty -type d -exec rmdir {} \; &

Ta pobrise prazne direktorije. Preventivno pa imam v cronu se takole
vrstico:

* * * * *       touch /tmp/.crond_running

saj prej opisana vrstica pobrise tudi imenik /tmp ce je prazen, kar pa ni
ravno prijetno.

BTW, da se ne bom kitil s tujim perjem: ideja za tako ureditev v crontabu
sem dobil, ko sem gledal rootov crontab na OSF1 v3.2

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist