[ LUGOS ] pop-client

Damjan Lampret gizmox na elektra.s-sser.lj.edus.si
Sre Jun 11 20:44:44 CEST 1997

On Jun 11,  1:43pm, Uros Platise wrote:
> Subject: Re: [ LUGOS ] pop-client

> Pri meni se celotni /tmp pobrise vsakic, ko se masina
> na novo starta. Ker ne samo pop3, tudi drugi softy-ji kar
> precej serjejo v /tmp in ne znajo za sabo pobrisati.

/tmp se vedno brise ob rebootu za razliko od recimo /usr/tmp. Problem nastane,
ce gre za server, ki pa se ne reboota vsak dan.

lp

--
Greetings,

 Damjan Lampret,                   \\\\|////
 SSER Network Admin                / ^   ^ \
                                  {-(O)^(O)-}
 -------------------------oOOOo--------U-------oOOOo---------------------
|             My URL                   | Address:         Home Address:  |
| http://www.s-sser.lj.edus.si/gizmox/ |                                 |
|       (under construction)           | SSER             Damjan Lampret |
|            My E-Mail                 | 1000 Ljubljana   1356 Dobrova   |
|  damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si    | Slovenia  Oooo.  Slovenia       |
                                   \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist