[ LUGOS ] No mount

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Jun 30 12:37:57 CEST 1997

On Mon, 30 Jun 1997, Arso Savanovic wrote:

> Zivjo.
>
> "Podedoval" sem namizje z Linuxom, ki pa ga nisem ravno navajen, zato se
> lahko veselite mojih vprasanj.
> Pri zagonu mi ukaz mount vrne naslednje sporocilo:
> /dev/hda1 has wrong device number or fs type vfat not supported
> Na omenjeni particiji so W95. V datoteki fstab je vrstica:
> /dev/hda1  /cdos  vfat  defaults,user  0  0
> Ce rocno vnesem ukaz mount, stvar deluje, tj. particijo lahko uporabljam
> kot root.
> Kaksna ideja?

Tukaj je vec moznosti:

1.) Vfat podpora je vkljucena kot modul in v casu avtomatskega montiranja
se ni nalozena. Resitev je v tem primeru odvisna od tipa distribucije in
splosnega odgovora razen "poskrbi, da bo modul nalozen pravocasno" ti ne
morem dati. Seveda obstaja se vedno moznost, da prevedes jedro s podporo
Vfat.

2.) A lahko posljes se kompleten ukaz mount, ki kot pravis deluje ?

3.) Moduli se nalagajo preko "kernel daemona" in mogoce tam ni kaj v redu
skonfigurirano. Upam, da se ne bo vsul plaz ocitkov ampak najboljse je
podporo za "kernel daemon" ukiniti in potrebne module naloziti v procesu
zagona sistema.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist