[ LUGOS ] [RedHat] rpm utils

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Tor Jun 17 12:54:16 CEST 1997

Yo!

> Subject: [ LUGOS ] [RedHat] rpm utils
> Date: torek, 17. junij 1997 11:25
>
> Banzai!
>
>  Ubogi uporabnik slackware-a bi rad instaliral en rpm-5 paketek...
>
> Kje se da dobit kake RPM toolse? Jajaja... ftp.redhat.com to je tko kot ce
> te dedek poslje iskat sivanko na kup sena.. ;>

Heh...jaz zadevo ze kar nekaj casa uporabljam pod Slackware distribucijo :)
Sem pa naredil tudi nekaksen binary paket rpm-ja za Slackware. Ce imas Slack
3.1 ali manj potem potrebujes se novejsi cpio (tudi iz tega sem naredil Slack
paket). Ce te zadeva zanima mi poslji mail pa ti jo bom kam uploadou :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist