[ LUGOS ] PS

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 30 11:27:17 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 30 Jun 1997, Ales Casar wrote:

> Obstaja se varianta z magicfiltrom. Potem lahko imas samo eno vrsto, nanjo
> posiljas posljubno ASCII, PS, PCL, DVI,... in to lokalno, preko mreze,
> preko sambe,...

Zdi se mi, da vseeno ne dela, ker je problem v lpd-ju (vsaj vcasih je bil,
za LPRng nisem preprican). Stari lpd za tiskanje na mrezne tiskalnike ni
uporabil filtrov (ceprav so ti bili zapisani v printcapu). Ce torej lpd ne
klice filtra, potem vsa filtrova inteligenca ne pomaga. Bi pa bil prav
vesel, ce bi po novem lpd filtre vedno klical.

Drugo je s tiskanjem preko sambe, kjer mora itak filter vso stvar (najbrz
preko smbclienta?) poslat ven, ker lpd tega ne zna.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist