[ LUGOS ] Java binary support

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Čet Jun 26 17:33:06 CEST 1997

Mirjan Svagelj wrote:

> Hi, instaliral sem jdk 1.1.1
> vse se lepo nastavi, dela itd...
> samo imam pa problem ko hocem compilati java binary support v kernel,
> namrec v /usr/src/linux/Documentation/java.txt pise sledece:
> echo "/path/to/java/interpreter" > /proc/sys/kernel/java-interpreter
>
> to naredim in napise premision denied !
> aja, moj /proc:
> dr-xr-xr-x   5 root     root            0 Jun 26 12:43 proc
> probal sem chmod +w in ne morem mu dati premision za pisanje !
>
> HELP!
>
> lp, mirjan
Raje tam v en file napisi svoj path do jdk-ja... to sem jaz naredil
drugače pa si oglej: http://www.nevtron.si/andy/tipstricks.html
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/      http://www.nevtron.si/andy/
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist