[ LUGOS ] Duplikacija poti

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Tor Jun 24 18:28:38 CEST 1997

Yo!

Ni ravno problem, saj me prav nic ne ovira pri delu pa vendarle :) Pred
kratkim sem opazil, da ko pozenem X windowse in nato recimo xterm z opcijo
-ls se vse poti nekako duplicirajo in sicer...v /etc/login.conf imam
definirane privzete poti za navadne userje in superuserja (recimo
PATH=blablabla), nato imam v /etc/profile definirano pot kot
PATH=$PATH:blabla in se v ~/.bash_profile imam PATH=$PATH:bla na koncu pa
vse to zgleda takole...PATH=blablabla:blabla:bla:blabla:bla (kar je glede
na spremenljivko $PATH cisto normalen pojav, saj se med inicializacijo
/etc/profile pregleduje vsaj dvakrat). ce pa X windowse poganjam prek
kdm-ja oz xdm-ja pa je vsa zadeva se enkrat daljsa in v poti je tudi
nekaksen '/usr/ucb' za katerega pa pojma nimam od kje naj bi se vzel.

Torej zanima me, ce obstaja kaksna 'easy' finta, da prepreci veckratno
izvajanje $PATH spremenljivke v doloceni skripti (recimo v tem primeru
/etc/profile) ali je zadeva izvedljiva samo s kaksno 'if' zanko, katere se
mi pa (glede na nepomembnost problema) nesplaca ustavljat v skripto.

Pa se to me zanima...od kod pobere kdm oz xdm ta 'PATH'?!?! Enostavno
nisem nasel nic oprijemljivega (v Xsession je sicer ena profile
spremenljivka, ki naj bi prebrala /etc/profile, samo to ni to)...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist