[ LUGOS ] [Parsing] cat and ``

Timotej Ecimovic - Cic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Sre Jun 11 16:55:05 CEST 1997

> Banzai!
>
>  Zanima me, kako bi v issue.net oz issue stlacil, da mi med tem, ko se ta
> file prikaze na ekranu vmes izvede neko komando..... Is it possible?
>
>  Recimo da bi bilo notri nekaj takega kot `cat issue2.net`

Po mojem da ne gre. To je samo navaden fail, ki ga getty prebere,
naredi nekaj svojih substitucij (\s, \r in to...) in poci na tty
preden 'login:' vrze gor. Nikjer ne gre zadeva skozi
shell ali kateri drug interpreter.

Po mojem je to se v redu. Ko programerji zacnejo(mo) pretiravati z
featurji in vsak program lahko poganja nove programe, in ima interne
skriptne jezike in ne vem se kaj vse,
pridobivas security luknje s svetlobno hitrostjo.

Standardni gettyji po mojem ne bojo zmogli tega kar hoces.

Cic, ki je ze napisou software, ki je celemu Internetu omogocal poganjanje
cesarkoli pod lokalnim usernamom in to brez kakrsne koli autentikacije,
pa se je potem resno zamislu in rajs ''feature'' vrgu ven!

Dodatne informacije o seznamu Starilist