[ LUGOS ] PS

Jernej Horvat jernej.horvat na uni-mb.si
Pon Jun 30 06:30:09 CEST 1997

Ave.

Hocem spraviti en HP laserJet 4 da bo printal PS datoteke. APS mi
sicer dela (grrr...naredi /usr/spool), ampak se mi zdi da je zraven
prevec navlake. ez-magicfilter bi bil taprav.
pravzarav rabim samo raw al pa PS tisk pa se to iz Win95 postaj preko
Sambe.
Bi bilo torej dovolj ce b sam napisal kaksen filter za v printcap, k
bi klical gs ?

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist