[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje, ... [verjetno daljsi tekst]

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Jun 22 23:15:04 CEST 1997

On Fri, 20 Jun 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> vprasal...ce pa je ta zadeva, ki jo bere izpisana v elektronski obliki ali
> na svinjskih kozah pa sploh ni pomembno (si pac zadevo sprintas, ce pa
> nimas printerja gres pa k sosedovi Ancki "ka ma pentijuma pro pa hlevlet
> plakard printer" pa jo prosis ce ti zadevo sprinta :)

Tukaj je bilo menda govora o tem, kako naj si zacetniki pomagajo in
pridejo do navodil. Sam se nimam ravno za zacetnika, pa vendar mi ni jasno
kako/kje bi si doma ali kje tam blizu lahko kaj sprintal. Kaksen zacetnik
bo najbrz s tem imel se vec problemov. Na tovrstne sosedove Ancke torej ne
gre racunati, ker jih sploh ni (kaj veliko).

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist