[ LUGOS ] Alphe in Linux ?!?!?

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Čet Jun 26 15:48:08 CEST 1997

Hi!

Pazi tole:
  Pred pol ure sem se pogovarjal z nekom iz ADD d.o.o., ki pri
nas prodaja DECove Alphastatione.
In sem mu lepo rekel: Hocem Linux! Ga bom sam zinstaliral, karkoli,
samo ne mi v ceno dati licence za DECove UNIXe ali NTje...

Odgovor:
  Ne gre! Ne mores kupit alfe brez licence za nek OS, ki NI linux!
In ker je pac najceneje, moras zraven kupit Winshite NT! (ker tut ne
das mnogo dolarjev vec, zato da lahko potem DECov UNIX dol zbrises.)
Torej, jaz kupim alfo, zmecem dol NTje, dam gor Linux in sem happy!
Ampak za ta privilegij, da NTje pobrisem dol, takoj ko masino dobim
v roke, MORAM PLACATI NEKAJ DOLARJEV unim fasistom pri Microshitu!
  Brez tega, sploh ne morem kupiti alfe! Tu mac! Potem se pa cudijo,
da ma un ocalarski stricek tok denarja! To je tako kot bi pri mesarju
prodajali puranje meso, ampak samo tako, da bi zraven moral kupiti se
pol kile vampov. Brez tega, ti sploh ne bi prodali purana.
  In potem bi govorili o financnem fenomenu Vampi d.o.o., ki bi
naenkrat ful zasluzil denarja.

Ne razumem in ne razumem, sorry!

Ce kdo kaj ve o tem, in kako se to okrog prinese naj mi prosim pove,
zatacas bom pa jaz pisal besno pismo John 'maddog' Hallu! Graul!

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist