[ LUGOS ] HW

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 26 14:49:57 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 26 Jun 1997, Ales Casar wrote:

> Torej do te prilagoditve pride samo ob istocasnem prenosu? Jaz sem ves cas
> zivel v veri, da se ta prilagoditev zgodi enkrat ob inicializaciji in
> potem ves cas obe enoti delata s hitrostjo pocasnejse.

Hja, nobene trditve ne morem postaviti, ker ne vem, kako dela (E)IDE.
Zal sem ze pozabil, kje sem to prebral (oz. zasledil).

Mogoce bom pa pognal tiste teste simultano na disku in CD-ROMu da vidim.
Kot sem ze napisal, nisem opazil kaksne bistvene razlike med prejsnjim
stanjem (ko je bil disk sam na IDE vodilu) in sedanjim stanjem (ko je disk
master, CD pa slave).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist