[ LUGOS ] HW

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Jun 26 13:36:16 CEST 1997

On Thu, 26 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Sicer pa sem jaz nekje bral, da je stvar v resnici takale: ob istocasnem
> prenosu z dveh devicov se hitrost na vodilu prilagodi pocasnejsemu. Torej,
> ce bi recimo kopiral s CD-ROMa na hda, potem bi se poznalo zmanjsanje
> hitrosti (tega pa v resnici nisem testiral).

Torej do te prilagoditve pride samo ob istocasnem prenosu? Jaz sem ves cas
zivel v veri, da se ta prilagoditev zgodi enkrat ob inicializaciji in
potem ves cas obe enoti delata s hitrostjo pocasnejse.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist