[ LUGOS ] caldera lite

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Jun 29 22:18:12 CEST 1997

On Sun, 29 Jun 1997, Andrej Presern wrote:

> Hm.. enkrat je bilo govora o Calderi lite pri nas,
> ce se ne motim. Kje se to da dobit? (potegnit s
> ftpja)

Trenutno ima nekaj CD_jev Jaka, nekaj pa jih imam jaz.
Zadevo je mozno dobiti, si jo zinstalirati, skopirati etc.

Zaradi sorazmerno majhnega stevila CDjev bi bilo fajn ce se CDji potem
vrnejo. Mogoce bomo stvar dali na ftp, ampak tolko MB dl. je kar precej.

BTW: En CD rom sem dal na Kiblo, tako da si lahko vsak tam ali zinstalira
ali pa sposodi CD. Ce se obstajajo taki koticki, kjer se zadrzuje vec
Linux simpatizerjev me obvestite, bomo poslali CDje se na druge konce.

		gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist