[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje, ... [verjetno daljsi tekst]

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 19 11:16:21 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 19 Jun 1997, Matjaz Godec wrote:

> Izgleda, da jih ni toliko na Kranjskem. Sem pricakoval, da se jih bo vsaj
> kaksnih 200 javilo ze na prvo omembo:)).
>
> BTW: O koliko $$$ se tukaj govori ?

Jaz se nimam za kaksnega Linux guruja,  morda pa bi za silo ustrezal za
delo. Ampak moja osnovna stroka je cisto nekaj drugega, moja osebna
odlocitev pa je, da se z racunalnistvom poklicno (ce se le da) ne bom
ukvarjal. Ceprav je to moj glavni hobi (poleg ostalih 5-10). Mogoce pa
se kdo drug tako razmislja?

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist