[ LUGOS ] HW

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 26 12:13:03 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 26 Jun 1997, Ales Casar wrote:

> A ni tole v nasprotju s tistimi priporocili, kako je boljse imeti hitre
> enote na enem EIDE kanalu, pocasne pa na drugem? Dovolil sem si
> predpostaviti, da sta v tem primeru diska hitri enoti, CD pa pocasna.

Ja, stvar je takale: Najprej sem imel hda, CD-ROM je bil pa hdc. In mi je
hdparm nameril priblizno 6M/s prenosa. Potem sem dobil se (sedanji) hdc in
sem se malo igral. Tudi pri sedanjem setupu (CD-ROM na hdb) mi hdparm za
hda se vedno nameri transfer priblizno 6M/s (za hdc priblizno 8M/s).

Sicer pa sem jaz nekje bral, da je stvar v resnici takale: ob istocasnem
prenosu z dveh devicov se hitrost na vodilu prilagodi pocasnejsemu. Torej,
ce bi recimo kopiral s CD-ROMa na hda, potem bi se poznalo zmanjsanje
hitrosti (tega pa v resnici nisem testiral).

Za tako raporeditev po EIDE vodilih je glavni razlog ta, da je skoraj ves
moj linux (razen /home), vklucno z / na hdc, na hda so pa (poleg /home)
zalostni deli necesa, cemur nekateri pravijo M$ Windowshit. Pa se en
razlog je: veliko veckrat uporabljam simultano hda in hdc, kot pa kaksno
kombinacijo z hdb. Ce sta dva diska na razlicnih vodilih IDE, potem je
dostop do njiju simultan (no, to sem celo testiral. Hitrost prenosa v
resnici pade za kaksnih 10-15%, pri tem ima kernel ze kar nekaj dela s
servisiranjem interruptov).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist