[ LUGOS ] Pomoc uporabnikom

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Tor Jun 24 14:53:23 CEST 1997

Zdravo!

Ker ni bilo posebnega interesa za mesto moderatorja (organizatorja,...)
pomoci uporabnikom in ker sem pred nedavnim nakladal na to temo, sem pac
sam prevzel to mesto.
Zaenkrat sta mi obljubila pomoc le Jernej in Metod, vendar prisrcno
vabim vse, ki jim cas in znanje dopuscata, da se nam pridruzijo (no,
predvsem cas, ker ce bi po znanju sodili mene ne bi smelo biti v tej
skupini ;)).
Natancen nacrt dela zaenkrat se ne obstaja in tudi ne bo vsaj do tega
petka (izpit :(), bom pa ga poskusil napisati se pred koncem tega tedna.
Vsekakor pa prosim, da me zasipate s svojimi predlogi :) (naslov:
marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si )

Lep pozdrav,