[ LUGOS ] Re: your mail

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Jul 3 13:26:49 CEST 1997

On Thu, 3 Jul 1997, Joze Kovacic wrote:

> nekako Debian na vrsti...brez posebnih razlogov...ampak bo Debian
> pa ce gre vmes se dvakrat v vesolje, preden jaz dobim CD ;-)

Pa je distribucijo nujno imeti ravno na CDju? Zadevo se da prenesti na
kaksnem disku, DATu, instalirati preko mreze (ce je ta spodobno hitra),...
Ce pa je res taksna sila za CDjem, bi ti morda kazalo, da si ga sam
"speces". Sicer tega nisem poskusal, ampak menda prav za Debian obstaja ze
vse pripravljeno za taksno "pecenje".

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist