[ LUGOS ] [Fwd: mgetty]

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jul 15 09:57:48 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 14 Jul 1997, Gasper Fele wrote:

> Tukaj je moj inittab.
>
> Ne glede na to, katero vrstico (izmed tistih, ki se zacneta z d1: )
> odkomentiram, mi modem noce sprejemati ukazov (iz npr. minicoma).
>
> zakaj ?

Za agetty ne morem nic pametnega povedat, mgetty pa zelo uspesno
uporabljam ze kaksni 2 leti. Pri uporabi mgetty je BISTVENO, da za vse
operacije z modemom uporabljas ISTI device. Iz tvojega inittaba sledi, da
mgetty uporablja /dev/modem. Torej moras tudi minicom konfigurirati tako,
da uporablja /dev/modem in ne morda /dev/ttyS3. Isto velja za ppp in
podobne programe.

Razlogi za uporabo parov {/dev/ttyS?,/dev/cua?} so bili odpravljeni ze v
kernelih 1.0 (/dev/ttyS? naj bi se uporabljali za dial-out, /dev/cua? pa
za dial-in; morda tudi obratno).

Prav tako ni dobro, da se za mgetty uporablja device, ki je soft-link. Ce
je zazeljeno, da se uporablja /dev/modem (ki je bolj deskriptivno ime, kot
/dev/ttyS3) naj bi se naredil hard-link. To je zato, ker mgetty ob
poganjanju spremeni ownerja, grupo in permissione. To na soft-linku bolj
slabo deluje.

Vsekakor pa je priporocljivo prebrati dokumentacijo. Ce je nimas, jo
poberi na http://www.leo.org/~doering/mgetty/ .

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist