[ LUGOS ] Particije

Uros Juvan uros.juvan na arnes.si
Sre Jul 2 13:57:30 CEST 1997

> Pozdravljeni.
> Imam 4 G diska in ga bi rad razdelil na 4 particije, ker je drugace izguba
> prostora za datoteke prevelika. Sem razmisljal, da mi naredil particije po
> 1 G, eno boot in ostale tri potem mountal na posamezne direktorije v
> Linuxu. Se to tako dela ali se motim?
>                            Gregor

V Linuxu ali katerem koli operacijskem sistemu z modernim File System-om
ne prihaja do tezav, ki jih omenjas. File na disku ti ne pozre recimo 16kB
tudi ce je v resnici velik samo 1kB, pac pa 2x po 512B saj je najmanjsa enota
velika 512B.
To ureditev bos nasel na skoraj vsakem File System-u razen FAT-u.

LP,
Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist