[ LUGOS ] Uporabniki v RH 4.1

Matija Grabnar matija.grabnar na k2.net
Sre Jul 2 12:20:10 CEST 1997

Edi Suc wrote:
> A mi zna kdo povedat, zakaj je to dobro, da ko v RH4.1 naredim novega
> uporabnika (adduser), se za njega naredi svojo grupo (enako ime kot
> uporabnisko ime) in se ga postavi v to grupo. Ponavadi je bilo tako, da je
> vse uporabnike postavilo v neko grupo (npr. users).

It's not a bug, it's a feature. Nekje na RedHatovih straneh se hvalijo,
kako ti to omogoca veliko bolj fino kontrolo dostopanja do datotek
kot obicajne (users) grupe. Tako lahko cloveku das dostop do datotek
nekoga drugega enostavno tako, da ga vkljucis v njegovo grupo.
Tako lahko sefa dodas v grupo vseh podanikov, on lahko bere njihove
group readable datoteke, oni pa njegovih ne (ce niso dodani v njegovo
grupo).

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist