[ LUGOS ] lilo

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jul 14 14:49:14 CEST 1997

On Mon, 14 Jul 1997, Mirjan Svagelj wrote:

> Hi!
> no, dobil sem tri-cd in COL
> prvo sem instaliral COLa vse poteka naprej .... lilo me vprasa kaj naj
> boota itd...
> nato grem na iste particije instalirat debiana tukaj se pa lilo ustavi
> napise LIL  naprej pa caka kolko ma nastavljeno v delay=xx in boota prvo
> stvar ki je v nastavlejna ok, debaiana pobrisem in dam na ISTE particije
> RH in lilo spet dela
> dammit, kaj je narobe ??

Hm, pri slackware se je dalo takole resit:

 Boot disketo od distribucije not, ko te lilo vprasa za extra parameter
mu samo poves:

  mount root=/dev/hda2
                    ^^
              Tole pac zamenjaj z necim bolj primernim... :)

In potem ti je nalozil kernel, ki je na disku in normalno naredil boot iz
diska... vse kar treba botem narest je, da se logiras kot root in pogledas
v /etc/lilo.conf kaj je narobe, popravis in pozenes lilo...

No ja tako je bilo v slackware x.xx, ki je bila distribucija nekaj fu...
:)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist